آرایشگاه

بهترین شامپو تقویتی موی کودکان

بهترین شامپو تقویتی موی کودکان

حتما میدانید که مو تاثیر عمده‌ای در ظاهر هر فرد دارد و باید به آن توجه شود مخصوصا کودکانی که هروزه در حال رشد هستند و باید از همان ابتدا برای آن ها وقت گذاشت. یکی از مواردی که شما والدین محترم باید به آن توجه داشته باشید این هست که از شامپوی مناسبی برای سر فرزند خود استفاده کنید چرا که کودکان از حساسیت بالاتری نسبت به بزرگسالان برخوردارند و باید تمامی جوانب را مد نظر داشت. در این مقاله از وب سایت آرایشگاه کودک عمو آرمان قصد داریم تا برای شما عزیزان بهترین شامپو تقویتی موی کودکان را ذکر کنیم تا در صورت لزوم یکی از این ها را برای فرزند خود انتخاب کنید و به روند درست رشد موی کودکتان کمک بزرگی کنید پس در ادامه همراه ما باشید.

شاید بهتر باشد که اینطور مطرح کنیم که اولین قدم برای سلامت پوست سر و رشد موهای کودک شما بسته به انتخاب شامپویی هست که شما میکنید و باید در این انتخاب دقت لازم را داشته باشید. همین ابتدا به شما عزیزان باید بگوییم که این مقاله صرفا جهت آشنا کردن شما با انواع شامپو های کودک هست و هیچ گونه تبلیغات و حتی پیشنهاد به استفاده از این کالا ها نیست و برای این که بهترین نتیجه را داشته باشید حتما از پزشک کودک خود در این زمینه مشورت بگیرید.

بهترین شامپو تقویتی موی کودکان را باید شما انتخاب کنید و در این انتخاب باید به نکاتی دقت کنید که در ادامه به شما خواهیم گفت. اولین گزینه این هست که شامپوی موی کودک شما باید حاوی PH خنثی باشد چرا که ph بالا برای شستوشوی موهای بزرگسالان بوده برای اینکه شدت آلودگی در سر بزرگترها بیشتر از کودکان بوده پس به این نکته در زمان خرید شامپو دقت لازم را داشته باشید.

دیگر فاکتور ها

شامپویی که برای سر کودکتان استفاده میکنید باید فاقد پارابن باشد چرا که پارابن میتواند به ریشه های موی کودکان آسیب وارد کند و در آینده موهای نازکی در انتظار کودک شما هست. پس دقت کنید که پارابن از گزینه های ترکیب شامپوی مد نظر شما دور باشد. موی کودکان نازک و کرکی شکل هست و به مرور زمان هست که موهای کودکان ضخیم و مقاوم میشود و شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که حساس ترین زمان برای مراقبت از موهای کودکان از ابتدای تولد تا 2 سالگی میباشد.

نبود رنگ غیر طبیعی و عطر هم یکی دیگر از گزینه هاییست که شما باید به آن دقت لازمه را داشته باشید چرا که معمولا برای این که شامپو خوش رنگ و خوش بو شود سازندگان شامپو اقدام به ترکیب کردن عطر و رنگ به مواد اولیه میکنند که این برای پوست سر کودکان بسیار مضر میباشد و شما حتما باید در نظر داشته باشید که شامپویی که برای کودک خود مصرف میکنید بدون رنگ و عطر غیر طبیعی باشد چرا که کودک شما بسیار حساس تر از شماست و نیاز به بوی خاص ندارد.

استفاده نکردن سولفات در شامپو هم باید در نظر داشته باشید. این مواردی که برای شما ذکر میکنیم برای پوست بزرگ سالانی هست که از صبح تا شب بیرون مشغول کار یا ورزش یا … میباشند و ناخواسته پوست سر آن ها چرب میشود و این چربی برای پوست سر زیان آور هست ، پس تولید کننده گان شامپو های مطرح اقدام به ترکیب کردن مواد شیمیایی قوی در شامپو ها میکنند که این مواد روی پوست سر بزرگ سالان تاثیر بسزایی ندارد ولی میتواند پوست سر نوزاد شما را آسیب بزند. کودکان نیازی ندارند که از شامپو های قدرتمند استفاده کنند چرا که این کار میتواند صدمات جبران ناپذیری به پوست سر و ریشه موی کودک شما وارد کند.

بهترین شامپو تقویتی موی کودکان

بهترین شامپو تقویتی موی کودکان

استفاده نکردن از نرم کننده ها در شامپو هم یکی دیگر از فاکتور هایی هست که شما والدین گرامی باید به آن توجه داشته باشید چرا که نرم کننده ها اصولا برای ساقه موها مناسب بوده و به ریشه مو صدمه وارد میکند پس شما باید در نظر داشته باشید که شامپویی که برای موی کودک خود استفاده میکنید فاقد نرم کننده باشد چون احتمال برخورد با ریشه مو را دارد و میتواند به ریشه موی فرزند شما آسیب بزند.

یکی دیگر از مواردی که شما باید به آن توجه داشته باشید و امروزه روز هم تمامی کارخانه جات تولید کننده شامپو های کودک به آن توجه میکنند تولید و خرید شامپوی بدون سوزش چشم است. اگر دقت کنید به صورت مادر زاد تمامی کودکان از آب تنی لذت میبرند و این برای والدین هم جذاب هست که کودکشان را با خود به حمام ببرند ولی باید دقت داشته باشید که اگر کودک شما از حمام خاطره خوشی نداشته باشد میتواند به مرور روی روان آن تاثیر بگذارد.

و شما هم دوست ندارید که کودکتان از سوزش چشم هایش رنج ببرد پس دقت داشته باشید که شامپویی انتخاب کنید که کودک شما را دچار سوزش چشم و اذیت نکند چرا که نه تنها کودک شما از جمام لذت نمیبرد بلکه در آینده از حمام هم میترسند.

بیشتر بخوانید و لذت ببرید : مدل موی پسرانه

بهترین شامپو ها

همان طور که در بالا برای شما همراهان گرامی ذکر شد این مقاله صرفا جهت آشنا کردن شما با انواع شامپو ها بوده و هیچگونه جنبه تبلیغات و پیشنهاد به استفاده از این شامپوهایی که در ادامه قرار هست نام ببریم نیست پس قبل از اقدام به خرید و استفاده از این شامپو ها حتما با پزشک کودک خود مشورت کنید تا نظر ایشان را در این زمینه بدانید.

شامپو بچه ریکلین

این شامپو با ph خنثی برای کودکان طراحی شده که برای موهای کودکان با هر نوع تایپ یا لطافتی مناسب میباشد در ادامه جدول ویژگی های این شامپو را برای شما ذکر خواهیم کرد.

مشخصات شامپو
حجم کالا : 200 میلی‌لیتر
ویتامین : ندارد
عصاره : ندارد
سایر ویژگی‌ها : بدون سوزش و حساسیت
بهترین شامپو تقویتی موی کودکان

شامپو بچه گلرنگ

یکی از پرفروش ترین و قدیمی ترین شامپو های بچه در ایران که هم رایحه جذابی دارد هم برای والدین خاطره ساز هست در ادامه جدول مشخصات این شامپوی محبوب

مشخصات شامپو
حجم کالا : 110 گرم
ویتامین : ندارد
عصاره : ندارد
سایر ویژگی‌ها : بدون سوزش ، حساسیت رایحه دل نشین
بهترین شامپو تقویتی موی کودکان

شامپو بچه ایروکس

این شامپو هم محبوبیت خاصی دارد چرا که با استفاده از عصاره اسطو خودوس و بابونه میتواند لطافت را برای موهای کودک شما به ارمغان بی‌آورد.

مشخصات شامپو
حجم کالا : 200 میلی لیتر
ویتامین : ندارد
عصاره : اسطو خودوس و بابونه
عدم تحریک مخاط چشم کودک
آرامبخش کودک به هنگام خواب
سایر ویژگی‌ها : بدون سوزش ، حساسیت رایحه دل نشین ، ph سازگار با پوست سر کودک
شانپو کودک ایروکس

شامپو بچه اکتیو

یکی از محبوب ترین شامپو های کودک که با طراحی زیبا میتواند اشتیاق فرزند شما اللخصوص  فرزندان پسر را به استحامام بیشتر کند.

مشخصات شامپو
حجم کالا : 280 میلی لیتر
ویتامین : ندارد
عصاره : ندارد
عدم تحریک مخاط چشم کودک
سایر ویژگی‌ها : مانع از وز شدن مو
شامپو بچه اکتیو

شامپو بچه گلرنگ مدل ستاره

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب ترین شامپو کودک های موجود در بازار که از کیفیت خاصی نیز برخوردار هست. این شامپو مناسب برای شستوشوی روزانه نیز هست.

مشخصات شامپو
حجم کالا : 210 میلی لیتر
ویتامین : ندارد
عصاره : ندارد
بدون سوزش چشم
سازگار با پوست و ریشه موی کودک
شامپو بچه گلرنگ مدل ستاره

شامپو بچه گلرنگ مدل صورتی یا pink

شامپو بچه گلرنگ مدل صورتی یکی از محبوب ترین و بهترین شامپو هایی هست که از گذشته تا کنون در بازار بوده و هست. این محصول ایرانی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هست

مشخصات شامپو
حجم کالا : 210 میلی لیتر
ویتامین : ندارد
عصاره : ندارد
دارای مواد مغذی برای پوست و موی کودک
مانع از وز شدن و باز کردن گره موی کودک از ویژگی های این شامپو هست
شامپو بچه گلرنگ pink

شامپو بچه فیروز

یکی از نام آشنا ترین برند ها در زمینه تولید انواع لوازم بهداشتی کودکان که تنوع محصول بالایی دارد که در کنار تنوع محصولات بالا از کیفیت مثال زدنی نیز برخوردار هست.

مشخصات شامپو
حجم کالا : 200 میلی لیتر
آرام کننده پوست سر
عصاره : بابونه
فاقد الکل ، پارابن ، مواد صابونی
دارای ph خنثی
شامپو بچه فیروز

شامپو بچه فیروز

یکی از پر مصرفترین شامپو های تولید شده که در کشور ایران هم این محصول تولید میشود و کیفیت بسیار بالایی دارد در کنار کیفیت قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد.

مشخصات شامپو
حجم کالا : 200 میلی لیتر
ترمیم کننده ساقه مو
عصاره : ندارد
بدون سوزش چشم
بهبود نرمی و لطافت پوست سر کودک
شامپو بچه فیروز

نتیجه‌ گیری از بهترین شامپو تقویتی موی کودکان

لوازم بهداشتی یکی از ملزوماتی هست که شما باید در طول روز به آن توجه لازم را داشته باشید و از محتویات آن مطلع باشید تا به شما آسیبی وارد نشود حال که در مورد کودکان این مسئله را باید به صورت جدی تر پیگیری کرد چرا که کودکان پوست بسیار ضعیف تر و آسیب پذیر تری نسبت به بزرگسالان دارند و باید به نکاتی دقت کرد.

شما همراهان گرامی در این مقاله مطالعه کردید که بهترین شامپو تقویتی موی کودکان چیست و چگونه میتوانید بهترین شامپوی کودک را برای خود انتخاب کنید. البته این کلمه بارها تکرار شده که حتما از پزشک کودک خود در این زمینه مشورت بگیرید چرا که نظر ایشان ارجع تر از تمامی مقالات وب سایتی میباشد. این مقاله‌ای که شما مطالعه کردید چکیده‌ای از نظر چند دکتر متخصص اطفال گرد هم آمده و فقط جنبه پیشنهاد و معرفی دارد. 

امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

ارادتمند شما عزیزان آرایشگاه کودک عمو آرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *