آرایشگاه

مدل موی کودکانه

مدل موی کودکانه

کودکان زیبایی خاصی دارند که شما والدین گرامی هم میتوانید به سادگی و با اصلاح اصولی موی کودک خود این زیبایی را چندین برابر کنید. چه دختر چه پسر فرقی ندارد اصلاح موی سر یکی از مهم ترین فاکتور هایی هست که شما باید ن را برای کودک خود رعایت کنید و با سلیقه خود این زیبایی را به فرزند خود اهدا کنید که ما در این مقاله با عنوان مدل موی کودکانه که برای شما عزیزان در وب سایت آرایشگاه کودک عمو آرمان منتشر میکنیم میتوانید ایده های جذابی برای اصلاح موی کودک خود داشته باشید.

البته در ادامه هم برای شما در مورد روانشناسی کودکان بیشتر سخن خواهیم گفت ولی خالی از لطف نیست که در این بخش هم گریزی به این امر بزنیم و به شما همراهان گرامی بگوییم که جدای از سلیقه شما ، سلیقه کودک شما هم در این زمینه مهم بوده و باید از کودک خود هم مشورت بگیرید. پس در ادامه همراه ما باشید با مدل موی کودکانه و مدل های بروزی که میتوانید از آنها استفاده کنید.

مدل موی پسرانه

مدل موی کودکانه

هر ساله تعدادی زیاد از مدل موهای جذاب روانه آرایشگاه ها میشود که بعضی از این مدل ها با سلیقه شما سازگار هست و بعضی از این مدل ها نه !!! ولی حتما توجه داشته باشید که اگر کودک شما دوست داشت که از مدل مویی که در سلیقه شما نیست استفاده کند این اجازه را صادر کنید چرا که این کودک شماست که با چهره جدیدش درگیر هست و جدای از این ها میتوانید با احترام به سلیقه کودک خود حس بزرگ استقلال را هم در فرزند خود پرورش دهید.

حتما شما میدانید که موهای کودکان رشد بسیار خوبی دارد از طرفی چهره کودکان بسیار زیبا بوده و با آراسته کردن موهای فرزندتان حتی زمانی که سلیقه شما نیست ، میتواند جذاب باشد. البته شاید زمانی فرزند شما دوست داشته باشد که مدل موی اشتباهی را برای خود انتخاب کند که خارج از عرف بوده و شاید بهتر باشد که در این زمینه شما ورود کنید و نگذارید که اشتباه کند. اما اکثر مدل موهایی که کودکان برای خود انتخاب میکنند زیبا بوده و اندک مواردی هست که والدین با فرزندان خود در این زمینه مخالفت می‌کنند.

در زمان اصلاح موی کودکانه شما باید جدای از روانشناسی که به آن در مقاله‌ای جداگانه به صورت کامل شرح خواهیم داد، باید توجه داشته باشید که جنس موهای کودک ، رنگ موهای کودک ، تراکم موی کودک شما و … در چه حالتی قرار دارد تا بهترین تصمیم را برای کودک خود داشته باشید. به عنوان مثال اگر پیشانی فرزند شما بلند هست مدل موی چتری میتواند جذاب باشد و بل‌عکس اگر موهای کودک شما به ابرو ها نزدیک باشد مدل موی چتری انتخاب مناسبی برای فرزند شما نمیتواند باشد.

مدل موی پسرانه
مدل موی پسرانه
barber gif

مدل موی دخترانه

معمولا موی دختر ها نسبت به پسر بچه ها پر پشت تر و قوی تر هست که این مصداق در بزرگتر ها هم صدق میکند چرا که ژن و هرمون های زن و مرد با هم بسیار متفاوت هست، از این ها که بگذریم باید به شما بگوییم که بهترین مدل موهایی که شما میتوانید برای دختر خود انتخاب کنید بسیار هست و شما میتوانید بسته به جنس موهای کودک خود و نوع تایپ موهای کودک خود چندین مدل را انتخاب کنید که در پایین همین بخش برای شما همراهان گرامی تعدادی از این مدل موهایی که میتوانید برای دختر خود انتخاب کنید را مشاهده کنید.

یکی از مدل موهایی که اکثر والدین برای دختر بچه خود انتخاب میکنند مدل موی دم اسبی بوده که بسیار هم مرسوم میباشد اما باید توجه داشته باشید که مدل موهای بسیاری برای دختر بچه شما وجود دارد که تعداد زیادی از این مدل موها را در مقاله مدل موهای ساده و شیک دختر بچه ذکر کردیم  که شما با مطالعه این مقاله میتوانید به سادگی برای کودک خود یکی را انتخاب کرده و زیبایی فرزند خود را چندین برابر کنید.

مدل موی پسرانه

بیشتر بخوانید و لذت ببرید : مدل موی پسرانه

مدل موی پسرانه

پسر بچه ها معمولا موهای لخت و جذابی دارند که شما میتوانید با درست عمل کردن زیبایی کودک خود را چندین برابر از قبل کنید چرا که میدانید آرایش کودک یکی از مهم ترین نکاتی هست که شما برای بیشتر آراسته کردن فرزند خود در نظر داشته باشید. امروزه مدل موهای بسیاری برای پسر بچه ها وجود دارد که شما میتوانید به سادگی و با بازدید از مقاله مدل موی پسرانه یکی از مدل موها را برای کودک خود انتخاب کرده و زیبایی بیشتر را برای فرزند خود به ارمغان بی‌‌آورید.

شما همراهان عزیز آرایشگاه کودک عمو آرمان میتوانید به سادگی و با بازدید از گالری نمونه کارهای عمو آرمان یکی از مدل های بروز را برای فرزند خود انتخاب کنید و لذت تماشای کودک خود را ببرید. آرایشگاه تخصصی کودک عمو آرمان یکی از قدیمی ترین آرایشگاه های تخصصی کودک در تهران بوده که با در نظر داشتن تمامی فاکتور ها برای فرزند شما اعم از آرامش هنگام اصلاح ، محیط بازی و سرگرمی ، دیزاین جذاب برای کودکان و … میتواند در زیبا تر کردن کودک شما نقش اساسی داشته باشد.

مدل موی پسرانه

نتیجه‌ گیری از مدل موی کودکانه

شما والدین محترم با مطالعه کامل این مقاله میتوانید در مواقع اصلاح کودک خود بهتر عمل کرده و زیبایی بیشتری را برای فرزند خود داشته باشید. شما همرهان گرامی در این قاله مطالعه کردید که مدل موی کودکانه را چگونه میتوانید به بهترین نحو ممکن داشته باشید و بهترین ها و بروز ترین ها را برای فرزند خود داشته باشید.

به شما والدین گرامی که به فکر زیبایی فرزند خود هستید و برای این امر بسیار مهم وقت میگذارید پیشنهاد میکنیم که از بخش مقالات آرایشگاه کودک عمو آرمان دیدن کنید تا بروز ترین مطالب را در این زمینه اعم از زیبایی ، تقویت و رشد مو ، روانشناسی کودکان ، بافت و ایده برایی اصلاح کودکان و تمامی هر آنچه که نیاز دارید برای زیبا تر شدن فرزند خود اقدام کنید.

آرایشگاه عمو آرمان همواره در تلاش هست تا بهترین ها را برای شما داشته باشد و در لوح خدمات شما این اولین سطر هست که خدمت گذار خوبی برای همراهانی باشیم که نزدیک به بیش از دو دهه هست که در کنار ما هستند و عزیزانی که به تازگی با ما آشنا میشوند و از شما عزیزان درخواست داریم تا پیشنهادات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا اینجا همراه ما بودید سپاس گذاریم.😍

 

 

امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

ارادتمند شما عزیزان آرایشگاه کودک عمو آرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *