آرایشگاه

نکاتی در مورد مراقبت موی کودکان

نکاتی در مورد مراقبت موی کودکان

شاید شما به اشتباه مراقبت از موهای فرزندتان را دست کم بگیرید و فکر کنید که چون کودک هست بدنش موها را به صورت کامل تغذیه میکند و نیازی به مراقبت ندارد و به همین روال در رشد و تقویت موهای کودک خود نادانسته کوتاهی کنید. موهای کودکان هم مانند بزرگسالان نیاز به مراقبت های ویژه دارد و شما باید بدانید که چگونه موهای کودک خود را تقویت کنید. در این مقاله از وب سایت آرایشگاه کودک عمو آرمان همراه ما باشید با نکاتی در مورد مراقبت موی کودکان که با دانش کلی موهای فرزندتان را تقویت کنید.

ابتدا باید برای شما همراهان گرامی بگوییم که این مقاله فقط برای راهنمایی شما بوده و به هیچ عنوان جایگاه نظر پزشک کودک شما را نمیگیرد و باید ابتدا از پزشک کودک خود مشورت بگیرید سپس اقدام کنید. اما این مقاله به شما کمک میکند که بهتر از موهای کودک خود رفتار داشته باشید پس در ادامه همراه ما باشید.

 

نقش تغذیه در رشد موی کودکان

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این هست که تغذیه کودکتان را به دقت رصد کنید چرا که تغذیه یکی از مهم ترین عوامل در رشد و تقویت کودک شما دارد و همچنین تغذیه مناسب میتواند به رشد و تقویت ریشه های موی کودک شما هم کمک شایانی داشته باشد. ابتدا که کودک شما به دنیا می‌آید نیاز به مصرف شیر مادر دارد و این امر طبیعیست و به مرور زمان هست که کودک شما نیاز به تغذیه دارد.

موهای کودکان تا 6 ماه اول بسیار نازک بوده و شما نمیتوانید به درستی تصمیم بگیرید که چه غذا و مکملی برای موهای کودک شما نیاز هست که مصرف کنید. بعد از گذشت 6 ماه تا 2 سال موهای کودک شما شروع به قوی شدن میکند و تارهای موی کودک شما ضخیم میشود و شما با شناخت جنس موی کودکتان میتوانید به درستی تصمیم بگیرید.

 

نکاتی در مورد مراقبت موی کودکان

 

نقش شامپو در مراقبت از موی کودک

حتما باید دقت داشته باشید که شامپو هم نقش اساسی در نگهداری و سلامت موی کودک شما دارد و باید به دقت و درستی از شامپو ها استفاده کنید. همان طور که برای شما در مقاله بهترین شامپو تقویتی موی کودکان ذکر کردیم شما باید به مواد تشکیل دهنده شامپوی مصرفی برای کودک خود دقت داشته باشید که حتما مناسب برای پوست سر و ریشه موی کودکتان باشد.

جدای از فاکتور هایی که باید شامپوی مصرفی کودک شما داشته باشد ، شما باید دقت داشته باشید که پوست سر کودکتان چرب یا کثیف نشود چرا که بر اثر چرب یا کثیف بودن پوست سر کودک شما ، پوست نمیتواند به خوبی اکسیژن رسانی به ریشه را داشته باشد و به مرور زمان باعث تخریب در ساختار ریشه موی کودک شما میشود. پس حتما هفته‌ای 2 تا 3 بار موهای فرزند خود را با شامپوی مناسب برای پوست سر کودکان شستوشو دهید که این کار اگر اصولی انجام شود به عنوان ماساژ سر هم هست که در ادامه در این باره برای شما مطالبی را ذکر خواهیم کرد.

نکاتی در مورد مراقبت موی کودکان

ماساژ پوست سر کودک

همانطور که در بالا برای شما همراهان گرامی ذکر کردیم یکی از عواملی که کمک به رشد و تقویت مو و ریشه موی کودک شما خواهد داشت ماساژ پوست سر کودک بوده که اگر این کار را اصولی و دقیق انجام دهید موهای فرزندتان به خوبی تقویت میشود. برای این که بهتر نتیجه بگیرید از ماساژ پوست سر کودکتان میتوانید از روغن هایی برای ماساژ استفاده کنید که نتیجه کار را چندین برابر میکند.

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از بهترین و مناسب ترین روغن ها برای ماساژ سر کودک شما میباشد که با استفاده از روغن نارگیل استاندارد میتوانید ریشه های موی کودکتان را به خوبی تقویت کنید. از خواص قدرتمند روغن نارگیل استاندارد میتوان به جلوگیری از رشد باکتری و قارچ روی پوست سر کودک ، باز شدن منافظ پوست سر کودک برای بهتر رسیدن اکسیژن به ریشه ، نرم شدن پوست سر نوزاد شما و تقویت ریشه های موی کودک اشاره داشت که با رایحه‌ای دل نشین که دارد حال فرزند شما را بهتر از قبل خواهد کرد.

میتوانید هفته‌ای 2 تا 3 بار از روغن نارگیل برای ماساژ پوست سر کودکتان استفاده کنید تا در آینده نتیجه درخشان این رغن را مشاهده کنید که چقدر این روغن قدرتمند ریشه های موی کودک شما را تقویت کرده.

روغن رزمازی

روغن رزماری برای قرن ها بهترین گزینه برای رشد مجدد و پاکسازی پوست سر شناخته میشد که هم برای کودکان هم برای بزرگسالان این روغن مناسب میباشد و شما والدین گرامی هم میتوانید از این روغن برای پوست سر خود در کنار کودکتان استفاده کنید و پوست سر قوی تری داشته باشید.

یکی از چندین خواصی که روغن رزماری دارد این هست که گردش خون را در پوست سر کودک شما افزایش میدهد و همین عامل باعث میشود که مواد معدنی و اکسیژن بیشتری به ریشه موهای کودک شما برسد و به اصطلاح ریشهء مو تغذیه بهتری داشته باشد از این رو ضخامت در موهای کودک شما چندین برابر شده و زیبایی را برای کودک خود با این ترفندساده به ارمغان خواهید آورد.

روغن بادام برای ماساژ سر کودک

شما همراهان گرامی در حال مطالعه نکاتی در مورد مراقبت موی کودکان که با بهره گیری از این مقاله متوانید به سادگی موهای قدرتمندی را برای فرزند خود به ارمغان بی‌آورید و در آینده موهای کودک شما از آسیب های احتمالی جلوگیری خواهد شد پس در ادامه همراه آرایشگاه کودک عمو آرمان باشید.

روغن بادام هم یکی از قدرتمند ترین روغن هایی هست که میتوانید برای ماساژ سر کودک خود از آن استفاده کنید و ریشه های موی کودک خود را تقویت کنید. این روغن یکی از قوی ترین و محبوب ترین ها برای استفاده راحت برای موهای کودک شما میباشد که همراه با ماساژ تاثیر فوق العاده ای را برای کودک شما دارد.

از این روغن حتی شما والدین گرامی هم میتوانید استفاده کنید و ریشه های موی خود را تقویت کنید در کنار کودکتان چرا که روغن بادام سبب آرامش و خون رسانی قوی در پوست سر شده و از این طریق املاح و مواد مغزی به ریشه موهای شما و کودکتان میرسد. جدای از این ها روغن بادام با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از خطرات احتمالی اگزما و پسوریازیس در پوست سر کودک شما جلوگیری خواهد کرد. پس روغن بادام را حتما درون برنامه هفتگی کودک خود جای دهید تا تاثیرات شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

ماساژ پوست سر کودک

روغن های زیادی برای ماساژ پوست و بدن کودک شما وجود دارد که اگر بخواهیم همه این روغن ها را در این مقاله ذکر کنیم حتما از حوصله شما خارج خواهد شد. پس برای سهولت شما همراه گرامی ما اقدام به تولید مقالاتی در این زمینه کردیم که شما با مطالعه این مقالات بهترین نتیجه را از ماساژ سر کودک خود داشته باشید برای مشاهده از مقاله بهترین روغن برای ماساژ پوست سر کودک روی لینک زیر کلیک کنید.

مرتب کردن موی کودکان

مرتب کردن موها هم نقش اساسی در رشد و تقویت ریشه های موی کودک شما دارد چرا که با اصلاخ به موقع سر کودک خود جلوگیری از موخوره ها و ضعیف شدن ساقه موی کودک خود میکنید. موها زیبایی خاصی به کودکان میدهند و هر چقدر موها آراسته تر و بلند تر باشد شما بهتر میتوانید مدل های روز را برای کودک خود انتخاب کنید اما باید در نظر داشته باشید که به خاطر مدل مو ریشه های موی کودک خود را ضعیف نکنید.

با اصلاح به موقع میتوانید ریشه های موی کودک خود را تقویت کنید اما باید دقت داشته باشید گه تراشیدن از ته ( کچل کردن ) هنوز ثابت نشده که به تقویت موهای کودکان کمک میکند و این یک ترفند قدیمی و منسوخ شده است. پس با اصلاح به اندازه و به موقع موی کودکتان زیبایی کودک خود را چندین برابر کنید.

آرایشگاه تخصصی کودک عمو آرمان با محیطی آرامش بخش و روانشناسی شده در خدمت شما همراهان گرامی هست تا بهترین و بروز ترین مدل های مو را برای فرزند خود داشته باشید و برای این که ایده های جذابی داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از بخش گالری آرایشگاه کودک عمو آرمان دیدن کنید تا بسته سلیقه خود یکی از مدل موهای روز را برای کودک خود انتخاب کنید.

نکاتی در مورد مراقبت موی کودکان

نتیجه گیری از نکاتی در مورد مراقبت موی کودکان

شما والدین محترم باید در نظر داشته باشید که جدای از این که به رشد و تقویت جسمی کودک خود اهمیت میدهید در کنار آن به زیبایی کودک خود هم اهمیت بدهید و یکی از مهم ترین فاکتور هایی که به زیبایی کودک شما کمک میکند این هست که موهای زیبا و دلنشینی داشته باشد که با ترفند هایی که در وب سایت عمو آرمان مطالعه میکنید میتوانید به سادگی و در منزل موهای کودک خود را آراسته تر از قبل کنید.

شما در این مقاله مطالعه کردید که نکاتی در مورد مراقبت موی کودکانچیت و چگونه میتوانید موهای جذابی را برای فرزندتان به ارمغان بی‌آورید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به شما پیشنهاد میکنیم برای کمک به زیبایی کودک خود از وبلاگ ما دیدن کنید.

بازدید از وبلاگ آرایشگاه کودک عمو آرمان

امیدواریم که لذت برده باشید

ارادتمند شما همراهان گرامی آرایشگاه عمو آرمان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *