دسته‌بندی نشده

آرایشگاه کودک کوکی

آرایشگاه کودک کوکی اولین آرایشگاه مختص به کودکان بوده که بعد از گذشت سالها اقدام به تغییر نام آرایشگاه خود از کوکی به آرایشگاه تخصصی کودک عمو آرمان داشته که با همان پرسنل و همان متد کاری قدیم ولیکن که بروز تر از گذشته اقدام به راه اندازی وب سایت اینترنتی آرایشگاه کودک عمو آرمان داشته که در زمان بندی و سهولت مشتریان خود قدم شایانی بردارد.

از این رو شما همراه عزیز میتوانید به سادگی از تمامی خدمات ما بهره‌مند شوید. مجموعه عمو آرمان یا همان کوکی قدیم مخصوص کودکان بود که امروز برای سهولت و بهینه سازی زمان شما والدین محترم ، بخش vip را برای شما بزرگواران گرامی هم طراحی کرده‌ایم که بدون اطلاف وقت و همزمان با اصلاح کودک خود شما هم اصلاح داشته باشید.

همانطور که شما همراه قدیمی میدانید آرایشگاه کودک کوکی قسمت هایی برای راحتی فرزند شما فراهم کرده اعم از محیط بازی ، پخش موزیک دلنواز ، پخش کارتون دلخواه کودک شما در حین اصلاح و …  که با روانشناسی از کودکان نوید این را به شما میدهیم که اوقات خوشی را برای کودک خود در این مجموعه تجربه خواهید کرد.

آدرس جدید آرایشگاه کودک عمو آرمان

در ادامه برای سهولت در ارتباط بین شما و آرایشگاه کودک کوکی قدیم یا عمو آرمان جدید ، مسیر دسترسی آسان را بارگذاری خواهیم کرد که بتوانید به راحتی به ما دسترسی داشته باشید. در ضمن شما همراه گرامی میتوانید از طریق اپلیکیشن های بلد و نشان هم آرایشگاه کودک عمو آرمان را سرچ کرده و لوکیشن دقیق ما را داشته باشید.

ویژگی های آرایشگاه کودک کوکی

در ایم بخش قصد داریم تا برای شما همراهان گرامی تعدادی از ویژگی های آرایشگاه کودک کوکی را ذکر کنیم تا شما به خوبی وجه تمایز اولین آرایشگاه تخصصی کودک را به خوبی درک کنید و بدانید که چرا نباید کودک خود را به هر آرایشگاهی برده چرا که اگر اتفاق ناگواری برای کودک شما رخ دهد جبران این خسارت زمان بر هست پس در ادامه همراه آرایشگاه کودک کوکی باشید.

سابقه آرایشگاه کودک

حتما باید در ابتدا برای شما همراه عزیز ذکر کنیم که مهمترین فاکتور برای یک آرایشگاه کودک مناسب برای فرزند شما طول سالهای سابقه آرایشگاه میباشد که در طول این سالها تجربیات کافی را درک کرده باشد و با سر کودکان به خوبی آشنا باشد و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

شاید بپرسید منظور ما از خطرات احتمالی چیست ؟ ابتدا باید آرزوی این را داشته باشیم که هیچ وقت برای شما و فرزندتان همچین اتفاقی رخ ندهد و در ادامه باید برای شما ذکر کنیم که طی سالها به ما ثبات شده که اگر آرایشگر کودک زبده نباشد میتواند به صورت کودک شما آسیبی وارد کند. این آسیب ها ناشی از قیچی خوردن گوش ، بردن گردن به واسته ماشین های اصلاح نامرغوب و بزرگسال ، سوختن پوست به دلیل سشوآر مستقیم و از این قبیل احتمالات که اگر آرایشگر کودک شما وارد کار نباشد امکان این اتفاق ها وجود دارد.

این اتفاقات طبیعی بوده چرا که کودکان در زمان اصلاح بی‌قراری میکنند و هر لحظه امکان این هست که سر خود را تکان داده و اگر آرایشگر شما آشنا با حرکات سر کودکان نباشد امکان دارد که قیچی با گوش فرزند شما برخورد کند و خاطره بدی از خود به جای بگذارد.

همانطور که در مقاله اصلاح موی کودکان برای شما ذکر شد هستند کودکانی که به آرایشگاه کودک کوکی مراجعه میکنند و هنوز ترس از قیچی و موزر دارند و به مرور زمان هست که به عمو آرمان اعتماد کرده و با خیال راحت آراسته میشوند. پس یکی از مهم ترین فاکتور هایی که شما والدین محترم باید به آن دقت داشته باشید سابقه آرایشگر کودک شما هست.

تجهیزات آرایشگاه کودک

دومین ویژگی یک آرایشگاه کودک خوب این هست که تجهیزات مناسب و مخصوصی برای کودکان داشته باشد که این تجهیزات از دکوراسیون داخلی ، محیط داخلی ، صندلی اصلاح کودکان و در کل امکاناتی که به کودک شما در حین اصلاح حتی قبل و بعد از اصلاح آرامش بدهد تا به خوبی آراسته شود. در آرایشگاه کودک کوکی ما برای کودک شما تمامی امکانات سرگرمی را فراهم کرده‌ایم تا فرزند شما به خوبی با محیط آرایشگاه وقف گرفته سپس شروع به اصلاح کودک شما خواهیم داشت.

آرایشگاه کودک کوکی

در ارایشگاه کودک کوکی ما برای شما سه بخش را در نظر گرفته‌ایم که یکی برای اصلاح تخصصی کودکان با فضایی جذاب و آرامش بخش دیگری برای اصلاح نوجوانان و جوانان بوده که دکور و امکانات شخصی خاص خود را دارد و بخش VIP که برای سهولت و به درخواست مشتریان گرامی راه‌اندازی شده که از بخش کودک و نوجوان جدا بوده و تخصصی برای والدین و بزرگسالان طراحی شده و والدین محترم میتوانند برای تسریع در زمان حضور خود در آرایشگاه همزمان با کودک خود آراسته شوند.

جدای از این بخش هایی که برای آرایش شما و کودکان همزان طراحی شده ، محیط بازی هم برای کودکان شما طراحی شده که ابتدا میتوانند به خوبی سرگرم شوند و بعد از اتمام بازی به بخش اصلاح ورود کنند که این امر سبب میشود که کودک شما در زمان اصلاح به خوبی آرام باشد و به آرایشگر خود اعتماد کند.

لوازم اصلاح اختصاصی

یکی دیگر از ویژگی های آرایشگاه کودک کوکی اختصاص دادن لوازم اصلاح به هر کودک بوده که این کار باعث میشود رضایت شما والدین محترم را جلب کند. همانطور که میدانید پوست کودکان بسیار حساس بوده و نیاز به مراقبت های ویژه‌ای دارد. 

یکی از این مراقبت ها لوازم اصلاح اختصاصی بوده که باید شما در برنامه های خود قرار دهید تا از اتفاقات روبه‌رو جلوگیری کنید. برخی از لوازم نیاز به اختصاص دادن به یک کودک ندارند و این لوازم مانند : سشوآر ، آب پاش و … میباشد که بعد از هر بار استفاده از آن در آرایشگاه کودک عمو آرمان به خوبی تمیز کاری میشود ولی باید دقت داشته باشید که باید قیچی ، شانه ، تیغ اصلاح اختصاصی ، شنل اختصاصی در زمان آرایش کودک خود استفاده کنید که تمامی این لوازم با طرح های جذاب در آرایشگاه کودک کوکی وجود دارد.

آرایشگاه کودک کوکی

در مجموع آرایشگاه کودک باید نکاتی را برای اصلاح اصولی کودک شما رعایت کند که ما در مجموعه عمو آرمان تمام تلاش و همت خود را به کار میبندیم تا لحظات خوشی را برای فرزند شما به ارمغان بی‌آوریم.

امیدواریم که از حضورتان در آرایشگاه کودک کوکی لذت برده باشید

ارادتمند شما آرایشگاه کودک کوکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *