آرایشگاه

پرپشت شدن موی کودکان

پرپشت شدن موی کودکان

همه ما به عنوان والدین دوست داریم تا فرزندمان موهایی سالم و زیبا داشته باشد با این حال گاهی اوقات هم هست که موهای کودکان ما به دلایلی که قرار هست در ادامه برای شما ذکر کنیم نازک و لطیف میشود و دقیقا این جا زمانی هست که شما باید با دقت وارد عمل شوید در ادامه همراه ما باشید با ترفندهای پر پشت شدن موی کودکان و هر آنچه که نیاز دارید برای رشد و تقویت ریشه موی کودکتان.

ابتدا لازم هست که به شما همراهان عزیز بگویم که این مقاله صرفا جهت پیشنهاد منتشر شده و به هیچ عنوان جایگاه نظر پزشک کودک شما را نمی گیرد پس اگر موهای فرزند شما دچار مشکل شده ابتدا با پزشک کودک خود مشاوره سپس اقدام به رفع مشکلات کنید تا درادامه دچار مشکلات جدی نشوید.

با پیروی از یک روال منظم مراقبت از موی کودک شما میتوانید در ضخیم شدن و نا منظم نشدن موهای کودک خود اقدام کنید و این اقدامات به این صورت هست که استفاده از ویتامین های مناسب ، ماساژ پوست سر کودک ، نگهداری اصولی ، نکشیدن شانه محکم به دلیل جدا شدن و ضعیف شدن ریشه موهای کودک شما ، استفاده از شامپو های مناسب برای موها و کوتاهی به موقع موهای کودک میتوانید به سادگی موهایی پر پشت برای کودک خود به ارمغان بی‌آورید.

همانطور که میدانید مو تا حد بسیاری روی ظاهر کودک شما تاثیر گذار هست و باید برای آینده کودک خود از اکنون فکر کنید تا در آینده فرزند شما دچار مشکل نشود پس از همین امروز شروع به تقویت ریشه و رشد موهای کودک خود داشتته باشید.

تقویت موی کودک

این امر بسیار مهم هست که بدانید موهای کودک شما سالم و قوی هستند و برایتقویت موی فرزندتان شما باید نکاتی را رعایت کنید تا ریشه های موی کودک شما دچار مشکل نشود. استفاده از شامپو های مخصوص و مناسب موی کودکان یکی از نکاتی هست که بیشتر به آن توجه میشود و آن هم به خاطر این هست که چشمان کودک را نمیسوزاند!!! کمتر کسی دقت میکند که این شامپو جدای از این که چشمان کودک شما را نمیسوزاند برای ریشه موی فرزند شما خواصی دارد یا خیر.

باید دقت داشته باشید که در زمان خرید شامپوی شستو شوی سر کودک از شامپوی مناسبی استفاده میکنید یا خیر آیا شامپوی منتخب شما دارای ویتامین های ضروری ریشه های موی فرزند شما هستند یا خیر ، آیا این شامپو با پوست سر کودک شما هم خوانی دارد یا خیر و خیلی نکاتی دیگر که در مقاله بهترین شامپو برای پوست سر کودکان برای شما تعدادی از این شامپو ها چه خارجی چه داخلی را نام برده‌ایم و میتوانید از این مقاله به صورت کامل استفاده کنید.

برای ورود به مقاله بهترین شامپو تقویتی موی کودکان کلیک کنید.

آرایشگاه کودک در شمال تهران
پرپشت شدن موی کودکان

پرپشت شدن موی کودکان با رژیم غذایی

یک رژیم غذایی متعادل و غنی از ویتامین ها و مواد معدنی نیز می تواند باعث رشد موی سالم شود. باید دقت داشته باشید که در رژیم غذای کودک خود تمامی ویتامین های ضروری ، املاح ضروری و مورد نیاز پوست و ریشه مو را داشته باشید تا بتوانید به خوبی ریشه های موی کودک را تغذیه کنید و برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشید باید از دکتر متخصص کودک خود مشورت بگیرید.

گاهی اوقات هم پیش می‌آید که والدین محترم به اشتباه موهای تازه ضخیم شده کودک را به اصطلاح حالت میدهند که این کار بسیار اشتباه هست مگر این که به صورت حرفه‌ای این کار انجام شود. چرا که اگر حرارت به ریشه موهای کودک شما برخورد کند میتواند رفته رفته باعث نازک شدن تارهای موی کودک شما شود و در ادامه موهای کودک شما دچار ریزش کامل شود چرا که ریشه موهای کودک شما تحلیل رفته و خشک شده.

اصلاح منظم

یکی از نکات مهم در پرپشت شدن موی کودکان اصلاح منظم و به موقع موی کودک شماست چرا که با این کار شما بار اضافی را از دوش ساقه های موی کودک خود برداشته و جدای از این با نوک چینی به موقع ریشه های  موی کودک شما دسترسی بهتری به اکسیژن دارد که یکی از مهمترین نکات در رابطه با مراقبت از موها میباشد.

به صورت میانگین کودک شما بعد از 6 هفته نیاز به آرایش دوباره دارد تا به تقویت ساقه ها کمک کنید که البته این مدت در برخی کمتر و در برخی از کودکان بیشتر هم میباشد و دلیل اصلی آن این هست که رشد موی فرزند شما چه مقدار هست ، ضخامت تار های موی کودک شما ، سلیقه کودک شما و … که باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

نتیجهء پرپشت شدن موی کودکان

حتما میدانید که مو ها تاثیر مستقیمی روی زیبایی هر شخصی دارند و این امر برای هر کسی آرزوست که موهای آراسته و قوی داشته باشد. برای داشتن موهایی قدرتمند و زیبا شما باید از ابتدا به ریشه های مو دقت لازمه را داشته باشید و تا حدودی از آسیب رساندن به ریشه موهای کودک یا حتی خودتان جلوگیری کنید.

شما عزیزان در این مقاله از وبسات آرایشگاه کودک عمو آرمان مطالعه کردید که چگونه میتوانید به پرپشت شدن موی کودکان کمک کنید و با استفاده از ترفند های ذکر شده میتوانید تا درصد بالایی نیاز های ریشه و پوست سر کودک خود را برطرف کنید اما لازم به ذکر بوده که هیچ کدام از مقالات تحت وب ارزش پزشکی نداشته و به هیچ عنوان چایگان نظر پزشک شما را در بر نمیگیرد و حتما در این زمینه از پزشک خود مشورت بگیرید.

امیدواریم که لذت برده باشید

آرایشگاه کودک عمو آرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *